La DHEA (dehidroepiandrosterona)

Per:,, Classificat com a: Notícies

Tom Zirbel, s'uneix a Tyler Hamilton i Kenny Williams en el tercer pilot nord-americà en un any positiu confirmat de la DHEA. Dehidroepiandrosterona és una hormona esteroide, un cosí químic de la testosterona i l'estrogen. Està fet (és clar) a partir del colesterol per les glàndules suprarenals, situades damunt de cada ronyó. Zirbel va prendre una quantitat no natural de la DHEA i la pèrdua d'un futur bé amb l'equip Slipstream turística Pro a través del seu canvi de vida error.

DHEA està disponible al taulell per a tan poc (de 'Amazon') com $ 14,99. El seu baix cost i fàcil disponibilitat ha fet que la gent el percep com "menys trampes" i per tant Zirbel s'ha donat ... a prop de simpatia.

El "No sé com va arribar al meu sistema" és en realitat difícil d'entendre i creure. Si es tractava d'un error o accident, és terrible, però sap totes i cadascuna atleta d'alt nivell (o hauria) exactament el que els suplements d'ell o ella pren i l'efecte desitjat a partir d'aquesta.

"No sé" - crec jo, que faig Tom-amb tristesa-.

La DHEA va ser convocada pel líder del sector Skerret PJ com el "superhormone." Quan va aparèixer en escena la nutrició. Per definició, les hormones són missatgers químics realitzats en una glàndula o teixit que arrenqui, parada, o en cas contrari organitzar l'activitat en alguna altra qüestió. El web es divideix en l'opinió, però estan d'acord tots els investigadors és que la DHEA es converteix fàcilment en el cos a altres hormones, especialment estrogen i la testosterona. Encara que els avantatges directes de DHEA són qüestionables, augmentant la producció de testosterona s'ha identificat com un guany atlètic.

El New York Academy of Sciences du a terme l'estudi més en profunditat sobre els efectes de dosis regulars de dehidroepiandrosterona:

La massa corporal magra augmentar lleugerament en ambdós sexes, igual que la força muscular, que també ha millorat amb el placebo. La massa greix corporal va disminuir en els homes. També hi va haver un augment en alguns marcadors químics que va indicar una millora en la funció immunitària, encara que el nombre de refredats i altres malalties no es mesura d.

En contrast amb els efectes no beneficiosos de la DHEA en la memòria en els ancians es troben en aquest estudi, un altre estudi aleatoritzat de Regne Unit va trobar que un tractament de 7 dies de la DHEA (150 mg dues vegades al dia) no va oferir cap avantatge esportiva, sinó millora de la memòria episòdica en la salut joves ........... Així que Tom ha d'haver recordat a prendre'l.

Fort + + més lleuger-encara sort que els seus competidors nets = engany.

El resultat positiu planteja la pregunta de nou, no ha d'haver diferents nivells de la prohibició? Càstig per adaptar-se a la delinqüència. Tom no va tenir l'EPO, els guanys de la droga no han estat provats, però el temps a la presó és el same.We han demanat a Tom per donar BikePure tota la realitat, quan arriba a un acord amb la magnitud de la seva situació i l'efecte sobre el seu futur .

17

Comentaris

  • 1

    Myles 05/02/2010 a les 11:40

    Realment apreciem la passió tothom té dins del nostre esport per a un sistema just i equitatiu. Com bikepure com una conjunt d'això, estem duent a terme més investigacions per a proporcionar una exacta i intel · ligent, l'opinió de l'organització de la DHEA. Si algú vol participar, si us plau envieu un correu electrònic.

  • 2

    CB 2010.04.02 a les 02:36

    @ Ross MacKenzie - Jo estaria molt interessat en veure que les empreses estan disposats a garantir els seus productes de suplements (més enllà de reemplaçament gratuït si està contaminada ...) Aquestes empreses haurien de tenir assegurança de responsabilitat important com la contaminació pot destruir una carrera de cicle complet - una bona carrera professional a Europa val el que ... 10 milions d'euros?

  • 3

    Ross MacKenzie 2010.04.02 a les 01:34

    No crec que la DHEA ha de ser agrupat amb EPO, però si la indústria dels suplements és tan regulada, (i dur-la a tots els atletes prenen suplements) per què només tres han estat capturats als EUA el 2009? No és tan comú! El meu equip es limita a les marques de vitamines que justifiquen el seu contingut. La responsabilitat recau en el ciclista. És el seu treball de preparació i la formació són una i la mateixa. Qualsevol ciclista professional coneix el sistema de prova: aquest coneixement està subratllat i la normativa en cada control antidopatge. Tom és un provador d'èxit tenia molts records per a ser professionalment cautelós i conscient. Per tant culpables per desgràcia ... Sí Estic d'acord amb BikePure. Una cosa ha d'ajudar al nostre esport trencat, una mà enèrgica que es requereix per a la neteja. Per al càstig .... Qualsevol amonestació, ha de ser un element dissuasori a la temptació en el futur. Qualsevol ciclista que llegeix aquestes opinions triples revisarà les ampolles de plàstic a la bossa que contenia en el futur.

  • 4

    Jeff 02/03/2010 a les 23:12

    Myles - Estic d'acord amb la seva causa i la necessitat d'anar amb bicicleta en estar neta i perquè la cultura canvia. No obstant això, crec veritablement que la presumpció de frau previst, especialment en el cas de positius de DHEA, és ignorar el problema rampant i les estadístiques que mostren els problemes en la indústria dels suplements de la contaminació. Fins al 20% dels suplements que es venen als EUA estan contaminats per una varietat de raons, amb DHEA sent la causa més comuna. Si us plau, tingui l'oportunitat de llegir el meu post al ciclirati.wordpress.com. Sí, em vaig després d'una mica perquè si es desprengui de les seves paraules, vostè no creu que Tom i crec que ell està mentint sobre la seva coneixement i / o la intenció. Crec que hi ha un elefant igualment gran a l'habitació quan es tracta de la indústria dels suplements no regulats que poden causar aquests aspectes positius de DHEA. Tyler volia quedar atrapat, no sé sobre l'altra, però se sent fortament conèixer els fets i les probabilitats per aquest motiu Tom no coneixia. Ha estat realment disposats a donar informació sobre la seva situació i espero que es podria descobrir com aquesta manca de compliment de substàncies prohibides millora de desviar de la seva carrera.

  • 5

    uberVU - social comments 2010.01.02 a les 15:51

    Comentaris socials i anàlisi per aquest post ... Aquest post ha estat esmentat a Twitter per jamesstout: bon article sobre la DHEA d'@ BikePure http://bit.ly/aAGrpX ...

  • 6

    mikroos 2010.02.01 a les 11:37

    @ Si us plau, John Scott no em malinterpretar, però el segueixen cegament les regles de l'AMA, si l'hi va prohibir, per exemple, els hidrats de carboni? També millorar el rendiment, no? En el meu punt de vista, una substància que s'ha de prohibir només quan és potencialment nociu. La cafeïna també és un estimulant del rendiment (i suposo que no es qüestiona això) però se li permet, ja que generalment no és perillós. Crec que la veritable pregunta no és si volem permetre que el dopatge (perquè tots aquí sabem que no hauria), però si prendre DHEA realment hauria de ser considerada com un parany més gran que la de prendre cafeïna.

  • 7

    mikroos 2010.02.01 a les 11:33

    A part del fet que la DHEA està clarament prohibida (el que significa que els atletes que fan ús d'aquesta ha de tenir una prohibició), hauríem de pensar si el que realment és un potenciador del rendiment. No hi ha dades clares sobre això, així com no hi ha dades reals sobre la seva alta toxicitat, de manera que l'AMA hauria de reconsiderar la seva posició sobre la DHEA. Un cop més: jo no tracte de defensar Zirbel perquè sembla que ell va fer trampa (suposant que ho va fer sabent). La veritable pregunta és si la DHEA realment hauria d'estar prohibit. Sembla que no és més "millorar" o perilloses que, per exemple, la cafeïna.

  • 8

    John Scott, 2010.01.02 a les 08:49

    No sabia res de la DHEA a Google per al guany d'atletisme i el món s'ha dividit l'opinió. Estic amb Victor, en aquest cas només evitar-ho. L'amor passió CB (que ha de representar a Tom en la seva audiència), sinó com un membre de moto-pura li correspon a l'organització per vilipendiar als tramposos i promoure la major part de dopatge no, per tal d'avançar nostre esport fora d'escàndol. Es requereix la separació dels tramposos, sense comprendre.

  • 9

    CB 2010.02.01 a les 06:42

    Perdó pel mur de text de sota ...

  • 10

    CB 2010.02.01 a les 06:03

    Em va semblar que l'article sobre la DHEA en la BikePure i m'ha decebut bastant en les reivindicacions que va fer i em va comentar com a tal. Una cosa sorprenent que he rebut una resposta per part de l'autor i l'estímul per proporcionar un millor ciència sobre el tema. Estic content de fer-ho. Si bé comparteixo els sentiments que l'esport necessita ser netejat, també sento que hem de fer-ho sense recórrer a una caça de bruixes i sense recórrer a arruïnar les carreres i, possiblement, la vida dels atletes. Per això és necessari per assegurar-se que la ciència darrere de qualsevol condemna és rigorós i també hem d'assegurar que els càstigs per adaptar-se a les violacions crims. Una suspensió de dos anys per al primer ús de l'EPO-Cera pot ser força raonable, mentre que la mateixa suspensió d'un producte químic que no mostren cap benefici per al rendiment i que és un contaminant comú sense marcar en els complements alimentaris que es venen a la seva botiga de descompte local és clarament una un càstig excessiu. Per començar, tracti de fer una cerca a Google de PJ Skerret que s'esmenta a l'article BikePure. L'èxit de la part superior serà Quackwatch.com amb un article d'un butlletí de notícies produït per The New England Journal de Medicina d'explicar com "... no hi ha evidència convincent de cap benefici de la DHEA ..." A més, l'estudi de l'Acadèmia de Ciències de Nova York sona com una excel · lent font de peer-reviewed. I segurament ho és, però no és sobre el tema que estem discutint. L'estudi va ser sobre l'ús de DHEA com un suplement anti-envelliment en lloc d'una ajuda ergogènica. L'estudi comunament s'utilitzi incorrectament pels minoristes que tracten d'augmentar les vendes de la DHEA, ja que és possiblement l'únic que implica que vostè va a obtenir un benefici l'ús de la DHEA. La resta de la literatura científica és molt més probable que assenyalar que l'ús de DHEA en realitat farà mal al seu rendiment esportiu. L'estudi més citat en la DHEA com un suplement esportiu és de Mark Juhn en Medicina Esportiva. Ell diu: "La androstenediona precursors androgènics i dehidroepiandrosterona [DHEA] no s'han demostrat per augmentar els paràmetres de força i tenir efectes adversos potencialment significatius". En el 01 de novembre 2008 La edició d'American Family Physician: Una revista revisada per parells de l'Acadèmia Americana de Metges de Família diu: "[A] ndrostenedione i la DHEA es comercialitzen com ser capaç de construir múscul i augmentar la força mitjançant l'augment de la testosterona sèrica. No obstant això, el suplement no s'ha demostrat que augmenta els nivells de testosterona, la força, o el rendiment en els estudis clínics. suplements de androstenediona no va ser capaç d'augmentar la força, mesura per una premsa de banc d'una repetició màxima o pel pes total aixecat per entrenament. DHEA no augmentarà La força mitjana durant setmanes de complementació. Els efectes adversos de la androstenediona i DHEA inclouen un augment sostingut de estrògens sèrics ... "Michael S. Bahrke i dit Charles Yesalis múltiples estudis de lloc que s'ocupen de la DHEA en els seus llibres per millorar l'acompliment de Substàncies en l'Esport i Exercici. Els estudis van demostrar que la DHEA no augmentar el múscul esquelètic, la DHEA no va afectar la despesa d'energia o metabolisme de les proteïnes, i la DHEA no juga un paper important en el metabolisme energètic. En un article de 2006 sobre ajudes ergogèniques en els atletes joves de Pediatria: Diari Oficial de la Acadèmia Americana de Pediatria, diuen, "els que van rebre el fàrmac no van mostrar canvis en qualsevol mesura d'atletisme ... A la literatura fins ara, no hi ha proves convincents que aquestes prohormones tenen cap benefici real per als atletes ... "Pel que fa als reclams que algun atleta seriós sabria si ell o ella s'ingereix la DHEA, la revista British Journal of Sports Medicine abordat la qüestió en la reunió de novembre 2007 de la revista en l'article" La història contínua de suplements nutricionals i les infraccions de dopatge ". L'article comença dient: "Els suplements alimentaris poden ser una font de casos de dopatge positiu, ja que alguns suplements contenen substàncies prohibides sense mostrar això en la seva etiqueta. Aquest problema ha existit durant algun temps i ha estat àmpliament estudiat en els últims 8 anys". Ells diran: "... que sistemes basats en paper de qualitat segueixen sent propenses a possibles contaminacions, el que porta a la conclusió que la millor solució possible per als atletes que desitgin utilitzar suplements nutricionals ha d'incloure proves de laboratori basat en l'anàlisi de substàncies dopants, de preferència repeteix per a cada nou lot. " La AMA sap que la contaminació suplement és un gran problema, però choses per ignorar-lo. Com els informes d'BJSM propi estudi de l'AMA, "Aquest estudi va mostrar que el 14,8% de 634 substàncies de lliure disposició continguda agents anabòlics que no van ser declarats en l'etiqueta." Sí, això és correcte, vostè té gairebé 1 de cada 6 probabilitat de contraure un suplement contaminat amb alguna cosa en la llista de substàncies prohibides de l'AMA que no està en l'etiqueta del suplement. I aquests contaminants no només apareixen en els suplements comercialitzats per millorar el rendiment, com ara pols de proteïnes per desenvolupar músculs i begudes de recuperació, que es va presentar fins i tot en les píndoles de vitamines simples, a causa de la contaminació creuada per part del fabricant. Crec que una vegada que realment es veuen en l'evidència científica sobre la contaminació de DHEA en l'esport i el suplement que vostè realment ha de preguntar sobre si Tom es mereix un càstig en aquest cas, més enllà del que ja ha patit. Si més no, vostè ha de dubtar que el mateix càstig que pot ser apropiat per a aquest cas i un cas d'EPO Cera. Per tant, anem a posar fi a aquesta crucifixió de Tom i posar les nostres energies cap a la neteja del nostre esport sense arruïnar vides sense base científica. -CB

  • 11

    Víctor Reshenski 2010.02.01 a les 00:12

    Si l'AMA en la llista de substàncies prohibides, és la feina del ciclista professional que no ha de prendre. Encara que la DHEA fa que els músculs més àgil, fins i tot per una fracció de: - les races poden pel bestiar per un segon o un centímetre. Potser pura bicicleta vostè ha de buscar sanció de per vida per EPO i el dopatge genètic, amb una escala mòbil de fins a 2 anys perquè els esteroides DHEA.

  • 12

    Eric Jensen 2010.01.31 a les 11:45 pm

    Bravo a CB. La meva dona treballa en la indústria de la nutrició en els EUA, i (tan ximple com sembla) no és la regulació negatvie en aquesta matèria. Reglament es controla que conté el que diu que fa. El Gob no li importa el que vostè posa en ella en absolut pel que és molt possible que la fàbrica que fa que una vitamina en una línia de producció podria haver simplement s'executa en tota regla pastilles de DHEA per a un propòsit legítim. Ara, la gran pregunta és com algú prou en aquesta matèria com un efecte secundari a la producció, possible però no probable.

  • 13

    Francois Culeu 2010.01.31 a les 12:04

    He utilitzat per recolzar la idea de sanció tota la vida. Els corredors han de tenir por de les conseqüències de fer trampa. Zirbel s'ha de donar una segona oportunitat (després de la seva suspensió). No és Ricco. Segueixin amb la bona feina.

  • 14

    Joanna Cor 2010.01.31 a les 11:37

    Em sap greu per Tom-, però en què estaves pensant?!

  • 15

    Carl Dean 2010.01.31 a les 11:24

    Per cert estimar els BP nou lloc.

  • 16

    Carl Dean 2010.01.31 a les 11:17

    En desacord amb l'anterior. Em faig la prova com a mínim un cop al mes. Sabent això ens fa amb ultra cautelós. Cada pastilla que prenc, conèixer el seu origen i efecte. Un professional experimentat com Tom hauria de fer el mateix. El fet que ell és un bon noi-no signifiquen que plantejo fer trampa.

  • 17

    CB 01/31/2010 a les 02:18

    Nou en el lloc i realment decebut per ell. Una cosa és advocar per un ciclisme net, però sí per fer declaracions sense fonament sobre la literatura científica sobre la DHEA. Vostè ha de mirar realment en ella i veure que la literatura dóna suport a la conclusió que no és * no * benefici esportiu a la DHEA. I, l'afirmació que "totes i cadascuna atleta d'alt nivell sap exactament el que els suplements d'ell o ella pren" és una tonteria. No hi ha una regulació en la indústria dels suplements (ni tan sols la qualitat de regulació de la FDA). Molts suplements (per exemple, pols de proteïnes i batuts de recuperació) que continguin ingredients que no figurin en l'etiqueta, ja sigui a causa de la contaminació o d'intents fallits per part del fabricant per vendre més.

Escriu el teu comentari